11:34 ПРАВОРОЗ'ЯСНЮВАЛЬНА РОБОТА З ПРОФІЛАКТИКИ КСЕНОФОБІЇ ТА РАСИЗМУ ЗА 3 кв. 2012 р. | |
На виконання Плану заходів щодо протидії проявам ксенофобії*, расової та етнічної дискримінації бібліотеки ЦБС м. Сніжного протягом третього кварталу 2012 року проводили інформаційно – просвітницьку, правороз'яснювальну профілактичну роботу серед дітей та молоді, спрямовану на запобігання проявам ксенофобії та расизму, приниження честі та гідності кожної людини. До 22 – річчя прийняття Декларації про державний суверенітет України в бібліотеках Сніжнянської ЦБС функціонували книжкові виставки та тематичні полиці : «Духом завжди була вільною, залишалася Україною» - Ф3, «Україна шляхом до Незалежності» - Ф1, «Декларація про державний суверенітет України: 22 роки по тому» - ЦМДБ. Візуальною наглядною формою для користувачів стали книжкові виставки до Дня Незалежності «Україна – моя Батьківщина» - ЦМБ, «Незалежній Україні слава нині і повік!» - Ф3, «Незалежність. Демократія. Воля» - Ф, бо саме Декларація про державний суверенітет України та Акт про Незалежність України відкрили новий етап в історії нашого народу, проголосивши основні правові, політичні, економічні перспективи нашої країни як самостійної незалежної держави. Виставки відвідали 85 чоловік. Ці виставки пропагували єдність, гендерну рівність, ненасильство, братнє єднання, толерантне відношення одне до одного. 5 серпня бібліотекар філії №3 підготувала для юнацтва прес-огляд «Неформальні молодіжні об’єднання і субкультури» (присутні 9 чол.). Ця тема актуальна, бо молодь відкриває для себе нове бачення світу, культури, політики і обирає свій життєвий шлях. Бесіду з юнацтвом (11 чол.) «Толерантність – мистецтво жити» 10.08.12 р. провели бібліотекарі філії №1. Пропагуючи толерантність ми формуємо терпимість до інших, теплі дружні відношення до тих, з ким спілкуємося, з ким поряд живемо, або працюємо, а також запобігаємо ксенофобським і расистським проявам. Проведено заходів – 8 заходів, присутніх - 105 чоловік. _________________________________________________________________ | |
|